6 Haziran 2010 Pazar

uzun zaman oldu bloga yazmalyı. vallaha bu aralar o kdr çok eğleniyorum kı, yazmaya fırsatım olmuyor. eskisi kdr takmıyorum hayata. olmuyorsa olmuyor. ama eğlenmeyı mutlu olmayı özledim. şu lanet nisan ve mayıs ayından kurtuldm ya iim. yaza giriyoruz. havalar gene bir garip. sıcak soğuk değişik.
ay bugun koptum ya. çağlayana egeye efeye besteye idilime emreye ,yarıldım ya manyaktık. hele kediler süperdi. hahahaha.
ama cumartesiyı asla unutamam.
şimdi niye mutlusun diyeceksiniz? bu soruyu çok soran varda cevap vermiyorum? iş bulamadım hala ama takan kım kı? elbet bulcam birgun. ama işin güzel yanı, çalışmak ne kdr zorda olsa amacım var. ayrı eve çıkmak. özgür olmak. mutluyum bu aralar ve daimi olur. pek sanmıyorum ama olması için yırtınıyorum. :D
geçmişimdeki saçma sapan olaylara bakıoumda bundan sonra öle olmayacağıma eminim. bu arada okul festivalinden beri alkol almadım. kendimlede gurur duyuyrm.

ps: i love you

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder