17 Mart 2010 Çarşamba

havadandır havadan

hayattan hiçbir zevk almamaya başladım. öğlen kalkıp, spora gidip, tüm gün spor yapıp eve geldiğidme hiçbir kalori yakmadığı mı görmek, resmen hayal kırıklığı. püffff, sabretmek zor, hızlı değişimler istiyorum ama, olmuyor gibi. neyse sabredeceğim artık.
pazar gunu sınav var ama hala ders çalışmadım. umarım bir ara çalışırım. hoş sınava nerde gireceğim onuda bilmiyorum. hayatın bir anlamı kaldı da, o kdr nefret ediyorum ki şu mart ayından. şubat-mart-nisan ayları en nefret ettiğim aylardır. kesin havadan olsa gerek :D hayatımda çok sıkıcı. monotonlaştım. zaten bu aralar uyuma hastalığım var, aynı yazın gibi depresyondayım sanırım. durmadan uyuyorum.
bana biri çözüm bulsun, hayatımı düzene sokmam lazım. offff şu okul niye bitti ya? neden erken bitirdim ki???? şimdiki aklım olsa asla bizimkilere demezdim erken bitiriyorum diye. mezun olunca ne oldu hiçbir şey. elde var 0 gene :(

zaten çarşamba günlerini de hiç sevmem. nedendir bilmem ama çarşambalar hep sıkıcıdır. neyse yarın perşembe belki günüm eğlenceli geçer. ama artık yalvarıyorum kendime sabahları erken kalkayım. geceleri erkende yatsam sabahları 12-1den önce kalkamaz oldum. alarmda kursam yatıyorum. hep üstümde yorgunluk var. havadandır kesin havadan. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder