9 Mayıs 2010 Pazar

ales mağduru

sabahın ilk gün ışığıyla birlikte uyanıp saat 8e doğru bu soğuk ve anlamlı gunde, ales maratonuna başladım. trende görülen manzara aynıydı. tüm gençlerde aynı mektup zarfı ve hepsidne aynı ösymden gelen kağıt. ales sınavı mağduruyum, çnkü ne zamanım yetti ne de türkçe soruları muhteşemdi. ha ayrıca tüm arkadaşlarımın başarılar dilemesinin dışında sevgilimin bir kere arayıp başarılar dilememesi ve sınavdan sonrada nasıl geçti diye sormaması ayrı bir morel bozukluğu olsa gerek. (kesin unuttu ya da önemli bir işi vardı.)

ösym'eye soruyorum hangi akla hizmet evim göztepedeyken bnim sınavı kartala verirsin? onu bırak zaten başta beni hayal kırıklığa uğrattın, bari soruları düzgün yaz, hepsinde bir anlatım bozukluğu var. hatta sorular bir facia. matematik sorularında bile paragraflar var. anlamadım ki, matematik mi yapıyorum yoksa bulmaca mı çözüyorum. yani böyle absürt sorularla mı siz üniversitelere öğretim üyesi alcaksınız. meslek sahibi olmak isteyenleri eğiten kişileri eğer bu sorularla eliyorsanız zaten eğitim sistemimizde başta hata var demektir. hoş burası türkiye, burada herşey olur......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder