10 Mayıs 2010 Pazartesi

bazen verieln tavsiyeler o kdr kolay oluyor ki insan evladı için, anlamakta güçlük çekiyorum.
yarın gene ders çalışmaya devam edeceğim. ümitlerim tükenirken, bu kararlılığıma şaşıyorum. ben bu sabrı nerden edindim merak konusu. bazen kendimi de anlamıyorum. insan oğlunu anlamadığım gibi. ve kırgın olmak. kalbimin kırgın olması. zor kırılan ben, gene kalbim kırıldı. bzn nefret doluyorum hayata, insanlara. güzelliği iyiliği göremedikleri için. acı çekmek değil ama sinrili halimi bilenler bilir, onu mu görmek istiyorlar. insiyatif vermek, anladım ki kimse meryem ana değil. masum hiç değil. kisme birşeyi hak etmiyor. hak etmek için bir çaba göstermeleri şart. bn gösteriyorum, karşılık alıyormuyum, sorgulanacak en büyük soru. açıkçası kafam karışık. karışık değil ama vermem gereken doğru kararları vermek istemiyorum. işime gelmiyor değil. ama üzülmekten yoruldum. sinirlenmekten yorulmadım snrm. nasılsa hergun sinirlenme idmanı yapmıyormuyum?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder