10 Mayıs 2010 Pazartesi

sabah sabah geçen hafta gittiğim okuldan red cevabını okumak gene morel bozukluğu olsa gerek. tabi bu morel bozukluğundan dolayı naptım, gittim saçlarımı kestirdim. neyse adama döndüm. kahküllerim geri döndü.

vallaha fark ettimde, yat kalk, hergün aynı şeyi yap. çok sıkıcı. babamla ettiğim kavgalar bile banelleşti. hergün aynı tantana. monoton. mevsim değişikliği olcak yakında ama gene de içimde böle kıpır kıpırlık yok. bende ki bu depresyon modu ne zaman gidicek? :D

insanları anlamıyorum diyeceğim gene klişe laflarımdan biri. neden diye sorarsanız bunu bana ayrı bir zamanda sorun? özel çünkü :P acaba saçlarım nasıl oldu? önlerinde biraz kat attırdım, kahkullerım de var. cool tarza biraz ara verelim. yazın ortası yaparım gene. :)

deniz baykal istifa etti. acaba kım gelcek başa? babam gelse keşke :D kesin avrupaya kafa tutar, bnde istanbulu büyük amsterdam yaparım hahahahahaha

yarın istek vakfına gidip tekrardan cvimi vereceğim. eğer beni işe almazlarsa babam onları dava açacakmış. zira bedrettin bey yıllar önce söz vermişti, kendi öğrencilerini önce işe alcaktı. ama nedense şimdi işe alınmıyorum, çnku stajyer alınmıyormuş. inanın çok sıkıldım artık, şu stajyer damgası yemekten :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder