21 Mayıs 2010 Cuma

elm sokağında kabusa gittim, film süper değildi ama gene de bni korkutmayı başardı. korku filmlerini seviyorum ne kdrda korksamda.
şu anda odamda projeye çalışırken yan komşum ses çıkarıyor ve beni delirtiyor. duvara vurasım var ve ama snrm gidip balyozla kafasını kırcam gerzeğin. ayşen burada olsaydı, kesin küfür ederdi :)
bugun güzel bir gündü, neşeli, sakin,huzurlu. uzun zmndır ilk defa konuştum. konuşmaya açılmaya başladım. sanırım bu iyiye işaret. depresyondan yavaşça kurtuluyorum. hatta depresyonlu halimi istemiyorum. artık birşey olur yada olmaz. ne kdr çaba gösterirsem göstereyım birşey olmuyorsa zorlamamalıyım. napalım.
eski berna olmak istemiyorum. canavar çocuk :D piskopatlık ve muzurluk devrem kapandı. olgun bir bernayım. daha mülayim ve daha felsefi. aşk beni sersemletsede artık aşka yenik düşmeyeceğim. bu yuzden bütün ajda pekkan şarkıları bu gece bana gelsin :)

not: aysavaşçısına teşekkür ederim, korktuğumda beni koruduğu için.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder